martes, 26 de noviembre de 2019

КАМІЛО І НЕРЕЙДА (CAMILO Y LA NEREIDA)

У Каміло був невеликий човен,
де ледве він і його рибалка підходять,
Каміло жив у маленькому містечку,
на краю спокійного озера,
чия щедрість,
Це маленьке містечко було витримане.
Вдалині від морів,
незнання міст,
кроки та слова,
вони завжди ходили в одних і тих же місцях,
подібно до розпорядку сонця,
народившись за озером,
і помирає повільно,
за димом сигари.
Каміло був зроблений до вод,
дуже рано
перш ніж боги прокинулися,
до серця якоїсь школи,
доставляти їх до своїх мереж,
володіє голими руками.
З робочим днем,
люта буря покарала дзеркало,
І хвилі, яких ніколи не було
вони викликали на своєму кораблі,
Каміло впав, Каміло мимоволі,
подорожував углиб
де він когось відчув
Я тихо співав йому на вухо,
і пестив це ніжністю,
поки страх не зникне.
Нереїд у маленькому озері,
до життя його Середземномор'я,
Це було щось нікого
стільки, скільки я хотів би зрозуміти,
вона просто хотіла жити,
поруч із тим, хто міг тільки померти,
щоб дати йому місце у вічності,
під захистом його люблячої турботи.
Я не знаю, чи були вони назавжди щасливими,
Я не знаю, чи навчився Каміло співати,
або Нереїда повернулася до свого моря,
але коли боги ще сплять,
риба шукає сітки,
знову і знову і знову,
як самогубний роман,
Щоб спробувати втекти від них.

No hay comentarios:

Publicar un comentario