viernes, 24 de enero de 2020

СЬОГОДНІ НЕДІЛЯ (HOY DOMINGO)

Якби я сказав вам,
Щоб ти був тим, про кого я завжди мріяв
Я б збрехав тобі, я збрехав би тобі
бо ти тиша
в потрібний час,
слово, яке не шкодить,
світанок між фрезіями,
дорога завжди назад,
безглузді каракулі,
який малюнок на краю листя,
коли думки,
Вони говорять лише про вас.
Ви та фантастична історія,
Я читаю і перечитую щовечора
не даючи мені вдарити одним оком,
бо мені здається неможливо піти.
Ви образ камео,
до мого серця,
Цей фільм, поки я тебе обіймаю
Незалежно від того, чи рахуєте ви кінець,
сніданок вимив обличчя,
Вечеря без маски.
Ви рот на краю мого,
Ваша рука збігається на моєму коліні
таємнича гармонія,
що панує в самоті тіл.
Якби я сказав вам,
Що ти жінка, про яку я завжди мріяла,
Він би нас брехав
тому що мої найбільш химерні мрії,
Вони ніколи не зайшли так далеко.

No hay comentarios:

Publicar un comentario