viernes, 24 de enero de 2020

НЕБЕ СКІЙ (CIELO RASO)

У мене є собака, яка пізнім днем,
вистрибнути у вікно і бігти по дахах,
виє, як вовк у спеку,
і хоча він все ще сирота кохання,
повертайтеся вранці з позначками,
що залишає гру ближнього бою.
У мене є дзеркало, дзеркальне дзеркало,
що ніколи не доставляє мені задоволення,
Кажуть мені, що я найкрасивіший
і чорт весело показує мені,
що буде, в його садистській іронії,
Мій занепад через двадцять років.
У мене є жінка, дивна жінка,
хто запросив мене поділитися їхніми ночами,
і з якої я була любов його життя,
майже десять повних хвилин,
бо справді те, що я любив,
це ще одне наситило його апетит.
Я маю здатність долати себе,
щоб мої дефекти були дефектнішими,
яка нескінченна електростанція,
присвячений створенню помилкових кроків,
і з цим у мене, скажімо, досить багато,
увійти у світ дефектів інших людей.
І таким чином я можу переконатися, що маю,
рукою над своїм неспокійним серцем,
чеснота пошуку схована між рядками,
секрет переозброєння мого щебеню,
вивчення нових архітектур,
знову відкрити без жалю.

No hay comentarios:

Publicar un comentario